Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zakopane: Reklama jest za droga?

Halina Kraczyńska
Ponad 4 mln zł planuje w następnym roku wydać na promocję miasta Biuro Promocji Zakopanego. - Staraliśmy się tak skonstruować nasz budżet na 2012 rok, by był zbliżony do tegorocznego - wyjaśnia Andrzej Jakubiak, przedstawiciel Biura Promocji. Biuro szacuje, że zdoła wypracować z prowadzonej działalności, m.in. dzierżawy stoisk oscypkowych, 1 mln 800 tys. zł. O resztę, czyli 2 mln 370 tys. zł, wystąpiło do gminy.

- Biuro nie zarabia zbyt dużo. Dlaczego? - dopytywał przewodniczący rady Jerzy Zacharko.
Okazuje się, że z tego, co zarobi, musi zapłacić gminie - i to całkiem sporo - np. za banery, reklamy, plakaty, za zajęcie pasa drogowego. - W sumie jest to kwota 300 tys. zł - informuje Jakubiak.

Tylko same festiwale, które zorganizuje lub dofinansuje Biuro w przyszłym roku, będą kosztowały ok. 1,5 mln zł. Na utrzymanie dwóch budynków wyda 160 tys. zł, a na różnego rodzaju przedsięwzięcia promocyjne, m.in. program telewizyjny "Pod Tatrami", pójdzie 700 tys. zł.

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na rabka.naszemiasto.pl Nasze Miasto